
APsystems Mikro-inwerter QT2 2000W Trzyfazowy
towar niedostępny

Opis
APsystems Mikro-inwerter QT2 2000W Trzyfazowy
QT2 Najpotężniejszy trójfazowy mikroinwerter dedykowany 4 modułom PV
- Zaprojektowany do podłączenia do sieci 3-fazowej
- 4 kanały wejściowe o niskim napięciu DC, 2MPPT
- Pojedyncza jednostka łączy się z 4 modułami
- Maksymalna ciągła moc wyjściowa (AC) 2000VA
- Zaprojektowany tak, aby pasował do modułów o najwyższej dostępnej mocy (maksymalny prąd wejściowy 20A)
- Zintegrowany przekaźnik bezpieczeństwa
- Regulowany współczynnik mocy wyjściowej
- Równoważenie wyjścia 3-fazowego
Druga generacja trójfazowych mikroinwerterów APsystems osiąga bezprecedensową moc wyjściową 2000 VA, aby dostosować się do dzisiejszych modułów fotowoltaicznych o większej mocy. Dzięki zbalansowanemu wyjściu 3-fazowemu, 4 wejściom DC, szyfrowanym sygnałom ZigBee, QT2 korzysta z całkowicie nowej architektury.
Innowacyjna konstrukcja sprawia, że produkt jest wyjątkowy przy jednoczesnej maksymalizacji produkcji energii. Komponenty są otoczone silikonem w taki sposób, aby zmniejszyć obciążenie elektroniki, ułatwić rozpraszanie ciepła, poprawić właściwości wodoodporne i zapewnić maksymalną niezawodność systemu. Wszystko to dzięki rygorystycznym metodom testowym, w tym przyspieszonym testom żywotności. Dostęp do jednostki monitorowania energii 24/7 za pośrednictwem aplikacji lub portalu internetowego ułatwia zdalną diagnostykę i konserwację.
Nowy QT2 jest interaktywny z sieciami energetycznymi dzięki funkcji zwanej RPC (Reactive Power Control), która pozwala lepiej zarządzać skokami mocy fotowoltaicznej w sieci. Ponadto zapewnia 97% szczytowej wydajności przy 20% mniejszej ilości komponentów w porównaniu z produktem ostatniej generacji. QT2 zmienia zasady gry w przypadku zarówno przydomowych jak i komercyjnych trójfazowych instalacji fotowoltaicznych
Dane Techniczne | Seria Mikroinwerterów QT2
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Producent inwertera | APsystems |
Moc | 15-50kW |
Typ | 3-fazowy |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.